niedziela, 7 kwietnia 2013

Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała złuszczająco - antycellulitowy waniliowo - pomarańczowy

Hejka :)
Dzisiaj recenzja peelingu cukrowego z perfecty. Znalazłam go podczas buszowania w drogerii natura. Kosztował dokładnie 13.99zł, pojemność 225ml i jest na promocji do 10 kwietnia. 
Pierwsze co mi się w nim spodobało to cudowny zapach, świeży, energizujący, chociaż ja akurat wanilii tu nie czuję, raczej pachnie to jak pomarańcza z cynamonem lub goździkami. Ale tak czy siak zapach piękny, na pewno by się większości z Was spodobał. 
Konsystencja gęsta, jak pasta z pomarańczowymi ziarenkami.

Na opakowaniu jest napisane tak: cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i antycellulitowych. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Olejek z ziaren zielonej kawy regeneruje i poprawia elastyczność skóry. Masło pomarańczowe ujędrnia i przeciwdziała cellulitowi. Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze. Zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco.
Użyłam go kilka razy, więc trudno jest mi powiedzieć coś o działaniu antycellulitowym, bo równocześnie stosuje produkty ujędrniające i antycellulitowe z eveline (jestem na diecie i muszę dbać o skórę). Jest mało wydajny, żeby porządnie wymasować ciało i dobrze złuszczyć naskórek trzeba go użyć całkiem sporo. Po spłukaniu na skórze zostaje taki tłusty film, dzięki czemu skóra jest nawilżona i pachnie pięknie, więc za to wielki plus.  Cukier świetnie złuszcza naskórek, taki masaż odpręża. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, chociaż gdyby nie był w promocji, to raczej bym się nie skusiła na zakup (regularna cena  to 20zł) ze względu na to, że produkt nie jest wydajny i opakowanie w stosunku do ceny nie jest, takie jak powinno być. Z tej serii jest jeszcze masło i zastanawiam się nad jego kupnem. Moja siostrzenica sobie zachwala i twierdzi, że jest wydajne, więc chyba się skuszę tym bardziej że bez promocji kosztuje ok. 13zł. Są jeszcze inne zapachy peelingów i maseł oraz inne właściwości np. ujędrniający, dotleniający...
Reasumując jestem na tak, ale gdyby był w stałej cenie, tj.  13zł.

Brak komentarzy: