niedziela, 14 kwietnia 2013

Marion Hair Therapy 14 - dniowa terapia nawilżająca ampułki do włosów

Cześć :)

Dzisiaj recenzja ampułek nawilżających do włosów z Mariona.

Opakowanie zawiera 5 ampułek o pojemności 7ml każda. Terapia ma nam wystarczyć na 14 dni. Co na opakowaniu napisał producent:
14 - dniowa terapia nawilżająca to połączenie silnie skoncentrowanych roślinnych ekstraktów, witamin oraz innowacyjnych technologii, które dobrano tak, aby dogłębnie nawilżyć suche i zniszczone włosy oraz przywrócić im blask. Regularne stosowanie zapewnia dobry stan i optymalną równowagę hydrolipidową w skórze głowy i cebulkach włosów. Podstawa skuteczności: 
COMPLEX - 4 OXYGENATING - kompleks o działaniu natleniającym, skomponowany ze standaryzowanego Pronalenu Fibro - Actif (ekstrakt z kiełków sojowych i pszenicznych) oraz ekstraktu z liści winorośli winnej. Dostarcza energię konieczną do wzrostu syntezy proteinowej kolagenu i elastyny, przyczyniając się do wydłużenia żywotności włosa.

CERAMIDY - pełnią rolę płaszcza lipidowego chroniącego włosy przed szkodliwymi czynnikami i utratą wody. Głęboko nawilżają skórę głowy oraz włosy, regenerują, wzmacniają i zapobiegają nadmiernemu wypadaniu włosów. Sprawiają, że włosy stają się bardziej elastyczne i miękkie.

CREATINE - pielęgnuje skórę głowy i włosy, zwiększa wytrzymałość włosa na rozciąganie, chroni włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zabiegami chemicznymi, poprawia wytrzymałość i sprężystość zniszczonych włosów.

NATURALNA BETAINA - utwardza keratynę we włosach, odżywia je, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się włosów.

Dla włosów, które: są suche, szorstkie i sztywne na końcach lub na całej długości, są matowe, utraciły naturalny blask.

SPOSÓB UŻYCIA: stosować przez minimum dwa tygodnie, w pierwszym tygodniu co dwa dni, w drugim tygodniu co 3 dni. Dla uzyskania optymalnego efektu zaleca się miesięczną kurację.

1. Przełamać ampułkę w miejscu zwężenia.
2. Rozprowadzić na umyte, wilgotne włosy zawartość ampułki.
3. Nie spłukiwać! Na włosach mających tendencję do przetłuszczania się, produkt pozostawić na 5min, następnie spłukać.
4. Wyrzucić zużytą ampułkę. Do włosów krótkich jedna ampułka wystarcza na dwa użycia. W celu zamknięcia ampułki należy po użyciu odwrócić oderwaną końcówkę i zamknąć nią ampułkę.



Odżywkę użyłam 3 razy i przestałam... Przede wszystkim nie ma co przesadzać z ilością, bo na moich krótkich włosach wystarczyło kilka kropel, żeby w całości je pokryć. Poza super zapachem i wydajnością nie zauważyłam tego co obiecuje producent. Byłam w szoku, jak po nałożeniu i rozczesaniu włosów moje końcówki zaczynały ciągnąć się jak guma! W ogóle znacznie trudniej mi się je rozczesywało. Po wyschnięciu włosy wcale nie nabierały blasku, nie były miękkie, w dotyku raczej szorstkie. Jestem rozczarowana, bo bardzo lubię kosmetyki firmy Marion, szczególnie odżywkę w sprayu do włosów rozjaśnionych i jedwab do włosów farbowanych.




Ampułki nie były drogie, za opakowanie zapłaciłam 8zł. Może pozostałe ampułki z serii Hair Therapy Mariona są lepsze ale te nawilżające mi ewidentnie nie pasują, nie wiem jak innym, ja ich nie polecam, ale nie zmienia to mojego zdania odnośnie innych  kosmetyków tej firmy, bo są na prawdę dobre i tanie.  

Brak komentarzy: